Minggu, 25 September 2011

lelaki yang memilih atau perempuan yang memilih

Bagi saya, sama saja dua-dua ni. Dua-dua pun memilih. Teringin nak berkapel, tapi dia punya taste, punya la tinggi. Tak boleh itu la, ini la. Kalau kurang sikit je, reject. Kalau buat slack sikit je, reject. Macam mana nak kapel kalau macam tu.

Saya ada seorang kawan. Nak kata hensem, tak la jugak. Tapi boleh la. Nak kata takde kawan perempuan, tak jugak. Ramai gak kawan perempuan dia. Nak kata takde perempuan nak ngorat dia, tak jugak. Ada je yang nak ngorat dia. Tapi masalahnya, dia ni terlalu memilih sangat. Dah tu pulak, selalu meminta saya memperkenalkan pada dia seorang perempuan. Konon-konon, nak kapel la. Tapi tak pun. Last-last, saya biarkan aje dia. Biarkan dia berusaha dalam mencari pasangan hidup dia.



Kita perlu ingat, tak semua orang perfect di dalam dunia ini. Setiap orang ada kekurangan dia. Walaupun seseorang itu mempunyai kekurangan, tetapi disebalik kekurangan itu terdapat satu kebaikan yang orang lain tiada. Oleh itu, berikanlah peluang pada diri anda untuk menerima seseorang.

Jadi, ada tak warga Tentang Cinta yang memilih ye? He3. Mana la tau kan… Tapi if memilih, ada dapat tak jejaka atau gadis idaman yang ditunggu-tunggu selama ini?


sumber by;teguh

Tidak ada komentar:

Posting Komentar